نرخ اجاره ماشین عروس سالانه
نوشته شده توسط : سفرآلامو

مدیران و مدیران اجاره ماشین عروس  و کارکنان شرکت های تجاری، شرکت های حقوقی و مستقل در سراسر ایالات متحده و خارج از کشور در نشست اجاره اتومبیل ۲۰۱۴ از ۱۰ تا ۱۱ نوامبر گرد هم آمدند.

این کنفرانس آموزش و پرورش دو روزه در هتل و کازینو هامبورگ هامبورگ در هالیوود، فلوریدا، با هدف بهبود خدمات به مشتری و افزایش ارزش عملیات اجاره اتومبیل، شامل سالن نمایشگاه با فروشندگان، سمینارهای آموزشی و فرصت های شبکه سازی (از جمله “باز کردن قانون راک ستاره حزب”) برای ۲۶۰ ثبت نام، افزایش ۲۴٪ در شرکت کنندگان بیش از ۲۰۱۳٫

این اجلاس شامل چندین سمینار بروز رسانهای، از جمله راهنمایی اجاره ماشین  برای حفظ خدمات مشتری در روند بازیابی خسارت، چگونه برای بهبود فروش شمارش معکوس و نحوه انتخاب نامزدهای شغلی برتر. فناوری نیز در سمینارها در مورد استفاده از برنامه های موبایل و نرم افزار برای تسهیل هر چیز از رزرو به کنترل موجودی، و نیز استفاده از تکنولوژی (وب سایت ها، رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها و غیره) برای پیدا کردن کسب و کار جدید پوشش داده شد.

علاوه بر سمینارها، چندین جایزه در اجلاس سال جاری ارائه شد.

اجاره اتومبیل اعلام کرد چهار برنده سومین سالگرد حرفه ای سالانه اجاره خودرو خود را که به افتخار همکاران است که نشان می دهد و ترویج رضایت مشتری برجسته در روند اجاره ماشین.

CarRentalExpress.com برنده جوایز رتبه دوم خود را به دست آورده است، که به عنوان مستاجر ارشد مستقل با بهترین امتیاز به فروش می رسد. در سال جاری، اشاره های محترم نیز به سه نفر تقسیم شدند: کارکنان، وسایل نقلیه رنت ماشین و “توصیه به دیگران”.





:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: